PREDMET
Če sam ne veš, ti tudi jaz ne bom povedal, prijatelj!

Ta športna disciplina se začne z melodramatičnimi situacijami in liki, nato pa se iz tega razvije igra. Gre za temeljne principe temeljev sveta, za ontološko barantanje, ki ustvari performans, ta pa nato ustvari občinstvo. Ta predstava spretno uporablja vplive kulture in družbenega okolja in tako vpliva na vedenje občinstva. Skupinski konformizem se ustvari iz starih dramatičnih nasprotij, deli in vladaj. Z gledalci vzpostavi stik tako, da jih obravnava in neposredno vključuje v svojo predstavo kot neodvisne strokovnjake, z afirmiranjem in problematiziranjem kulturnih norm ter s hkratnim zaupanjem in nezaupanjem v tisto, kar se odvija pred očmi občinstva. Gre za to, da občinstvo v resnici ne omejuje svoje nejevere, ampak jo ohranja, ob tem pa išče trenutke, ki se mu zdijo resnični. Zato je igralec bodisi junak ali zlobnež v dramatični predstavi, nekakšen spomenik verjetnosti, gesta, ki razodeva obliko Pravičnosti, ki je na koncu prepoznavna, telo postane politična paleta njihovih lastnih prepričanj in kulturnih implikacij v družbeni areni.
UMETNIK / UMETNICA
Rojen 1982, nizozemsko-nemške narodnosti; diplomiral je leta 2010 na Akademiji za umetnost in oblikovanje Offenbach.
Razstave, projekti, predavanja, delavnice in projekcije na Centru for za medijsko umetnost Werkleitz, Halle; Cabaret Voltaire, Zürich; The Lodge Gallery, New York; Galerie5020, Salzburg; Theater Gessnerallee, Zürich; Galerie KUB, Leipzig; Xin Dan Wei, Šanghaj; Deutsches Filmmuseum, Frankfurt; DokFest, Kassel; Berliner Kunstsalon, Berlin; Court Métrages, Clermont Ferrand; International Human Rights Film Festival, Nüremberg; Arse Elektronika, San Francisco; Athens Video Art Festival, Atene; Künstlerhaus, Dunaj; Galerie Greulich, Frankfurt; Kunstraum Pro Arte, Hallein; Binghamton University, Binghamton; Videonale, Bonn; Visual Voice Gallery, Montreal; Art von Frei, Berlin; Center za sodobno umetnost, Plovdiv.

www.josdiegel.de